ÁSZF
A Szolgáltató adatai
Tulajdonos és üzemeltető: Bohem Art Hotel Kft.
Székhely: 1056 Budapest, Molnár utca 35.
Cégjegyzékszám: 01-09-947831
Adószám: HU22987938
Általános szabályok
Az Általános Szerződési Feltételek egy szerződés, amely a Szolgáltató (Bohem Art Hotel) és a Vendég jogait szabályozza.
A Bohem Art Hotel szolgáltatásainak igénybevételével a Vendég automatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Az esetlegesen előforduló egyedi körülmények nem képezik részét az Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárja ki más szolgáltatókkal egyedi megállapodás létrejöttét.
Szerződő felek
A Szolgáltató által kínált szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
Amennyiben a szolgáltatást a Vendég kezdeményezi egy harmadik félként eljáró Ügynökön keresztül a Szolgáltató felé, a feltételeket a Szolgáltató és az Ügynök közötti szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem felelős annak vizsgálatáért, hogy az Ügynök megfelelően képviseli-e a Vendéget vagy sem.
A szállás igénybevételének feltételei
Bármilyen szóbeli megbeszélés, foglalás, módosítás vagy megállapodás nem tekinthető hivatalosnak, amíg a Szolgáltató írásban nem erősíti meg. A szerződés csak akkor érvényes, ha az írásos formában a Szolgáltató által megerősítésre kerül. A Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételére vonatkozó megállapodás meghatározott időtartamra érvényes.
Lemondási feltételek
A lemondási feltételek eltérőek lehetnek.
A lemondási feltételek a Vendég által a foglalás során meghatározottaktól függenek. A lemondási feltételek a foglalás visszaigazolásában kerülnek feltüntetésre. Amennyiben a foglalást egy harmadik félként eljáró Ügynökön keresztül végezték, az Ügynök weboldalán szereplő fizetési és lemondási feltételek érvényesek.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a lemondási feltételektől a Vendégek javára eltérjen.
Csoportos foglalások esetén a Szolgáltató eltérő feltételeket határozhat meg a fent említettekhez képest.
Árak és Fizetés
Az egyes időszakokra és szobatípusokra vonatkozó árak megtalálhatók a szálloda hivatalos weboldalán (bohemarthotel.hu), valamint harmadik félként eljáró online ügynökök weboldalain, ahol a szobák foglalása szintén lehetséges. A Szolgáltató fenntartja a jogot az árak bármikori módosítására. Az árak a foglalás megerősítéséig változhatnak.
Miután a Vendég véglegesítette a foglalást és a Szolgáltató azt visszaigazolta, az ár már nem módosítható. Különleges ajánlatok és kedvezmények a szálloda hivatalos weboldalán (bohemarthotel.hu) találhatók.
Az árakat euróban határozzuk meg. A fizetés és a számla kiállítása a helyi valutában (HUF) történik. Az összeg az érkezés napján érvényes Magyar Nemzeti Bank által meghatározott hivatalos EUR és HUF árfolyam alapján kerül kiszámításra.
Az áraink tartalmazzák az ÁFA-t. Az idegenforgalmi adót a szállodában kell kifizetni, amennyiben az nem került előre kifizetésre a foglalás során. A foglalási visszaigazolás jelzi, ha az idegenforgalmi adót a helyszínen kell fizetni.
Az adó mértékét a hatályos magyar jogszabályok szabályozzák.
Elfogadunk bankkártyás fizetést (Mastercard, Visa, Maestro) és készpénzes fizetést (euróban vagy magyar forintban).
Hotelben történő fizetés esetén a foglalás árát check-in-kor kell kifizetni, vagy a Vendég bankkártyáját zárolni kell akkora összeggel, amely fedezi a szoba költségeit és az esetleges extra díjakat.
Csoportos foglalás
Több mint 3 szoba foglalása esetén eltérő szabályok vonatkozhatnak. Check-in-kor 50 EUR/szoba kaució fizetése szükséges, a szolgáltató döntése alapján. Amennyiben nem keletkezik kár, a Szolgáltató a kaució teljes összegét visszatéríti a Vendégeknek a szállodából történő kijelentkezéskor.
Dokumentumolvasó / A vendég adatai
A jelenleg Magyarországon hatályos jogszabályok szerint minden személy, aki igénybe kívánja venni a Szolgáltató által biztosított szálláshelyet, köteles érvényes fényképes igazolványt (személyi igazolvány vagy útlevél) átadni a check-in-kor. Az igazolványokat egy digitális dokumentumolvasó szkenneli. Amennyiben a Vendég ezt megtagadja, a Szolgáltatónak jogában áll megtagadni a szálláshely biztosítását. Ebben az esetben a Szolgáltató jogosult a teljes tartózkodás összegének felszámítására.
Az alábbi adatokat az okmányolvasó automatikusan beolvassa és továbbítja a hatóságok felé:
- Vendég neve
- Születési dátum
- Lakcím
- Nem
- Állampolgárság
A szoba használatának feltételei
A Vendég az érkezés napján helyi idő szerint (CET) 14:00 óra után foglalhatja el a szobát, és a távozás napján 11:00 óráig köteles kijelentkezni.
A Szolgáltató lehetőséget biztosíthat a korábbi bejelentkezésre vagy a későbbi kijelentkezésre, amelynek díját (ha van ilyen) előzetesen kell egyeztetni.
Tilos a dohányzás. Amennyiben a Vendég a szobában dohányzik, 300 EUR tisztítási díjat számítunk fel, amely a Vendég szállodai számláján kerül terhelésre. A szobák magas érzékenységű füstérzékelőkkel vannak felszerelve. Gyertyák, öngyújtók, gyufák és egyéb gyúlékony eszközök használata szigorúan tilos.
A szobában az alábbi szolgáltatásokat biztosítjuk díjmentesen: vízforraló, tea, kávé, valamint napi 2 palack víz.
A minibár használata fizetős, a minibár árlistája szerint.
Környezettudatosság
- Kérjük, hogy az áram-, és vízszolgáltatást csak ésszerű mennyiségben használja.
- Ha szeretné, hogy a napi takarítás során a törölközők cserélve legyenek, kérjük helyezze őket a fürdőszoba padlójára.
- Köszönjük, hogy az üres műanyag palackokat összenyomás nélkül, épségben hagyja a szobában, mivel ezek újrahasznosításra kerülnek.
- A légkondicionáló / fűtés leáll, ha az ablakok nyitva vannak.
A szálloda épülete nyári üzemmód (csak légkondicionálás) és téli üzemmód (csak fűtés) szerint működik, az évszakoknak és az időjárásnak megfelelően.
Szállás meghosszabbítása / korábbi kijelentkezés
Ha a Vendég hosszabb időre szeretné igénybe venni a szobát, a Szolgáltató előzetes beleegyezése szükséges.
Amennyiben a Vendég a távozás napján 11:00 óráig vagy az előre egyeztetett késői kijelentkezési időpontig nem hagyja el a szobát, a Szolgáltató jogosult további díjat felszámítani.
Ha a Vendég úgy dönt, hogy a foglalás szerint meghatározott tartózkodási idő vége előtt távozik a szállodából, a Szolgáltató jogosult a teljes szállásdíjat felszámítani, és a szobát ismét értékesítheti. Bármilyen módosítás az eredeti szerződésben írásos megállapodást igényel, amelyet mindkét félnek jóvá kell hagynia.
Felnőttek / Gyermekek szabályzata, pótágyak
A szobákat csak a foglalási visszaigazoláson feltüntetett felnőttek és gyermekek száma szerint lehet igénybe venni.
A szobákban pótágy elhelyezésére nincs lehetőség.
Reggelit is tartalmazó foglalás esetén a 6 éven aluli gyermekek számára a reggeli ingyenes. 6 évesnél idősebb gyermekek a reggeli teljes árat fizetik.
A gyermekek legfeljebb 6 éves korig ingyenesen alhatnak a felnőttek ágyában.
A babaágy kérésre ingyenesen biztosított.
Háziállatok
Szállodánk kutyabarát: 15 EUR / éj / kisállat felár fizetendő bejelentkezéskor a recepción.
A háziállatok nem tartózkodhatnak a reggeliző helyiségben.
Ha a háziállat kárt okoz, teljes mértékben a Vendég felelős a kárért. A Vendég köteles a kárt bejelenteni és azt megtéríteni. Ha a Vendég nem jelenti be a kárt, a Szolgáltató jogosult a Vendég kártyáját terhelni.
Értéktárgyak
A Szolgáltató értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért csak akkor felel, ha a Szolgáltató a dolgokat megőrzésre birtokba vette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért a szolgáltató az Általános Szerződési Feltételek szerint felelős. Ilyen esetekben a bizonyítási teher a Vendéget terheli.
A szálloda nem vállal felelősséget a szobában vagy a szobai széfben hagyott értékekért.
Talált tárgyak
A Szolgáltató a talált tárgyakat 6 hónapig megőrzi. Ha a Vendég azt észleli, hogy távozása után valamit a szobában hagyott, jelezheti ezt a Szolgáltató felé. Amennyiben a Vendégnek szüksége van a tárgyra, a Szolgáltatóval való kapcsolatfelvételt követően azt házhozszállítással, a Vendég költségére visszaküldheti.
A szerződés felbontása
A Szolgáltató minden jogot fenntart arra, hogy felbontsa a foglalási szerződést és megtagadja a Vendég további tartózkodását, ha
- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a létesítményt vagy a szobát,
- a Vendég fertőző betegségben szenved,
- a Vendég durva, fenyegető vagy sértő magatartást tanúsít az alkalmazottakkal vagy más Vendégekkel szemben,
- a Vendég alkohol vagy egyéb szerek hatása alatt áll.
Amennyiben a szerződés Vis Maior miatt nem teljesíthető, a Szolgáltató jogosult a megállapodás felbontására.
A Vendég jogai
A tartózkodás alatt a Vendég jogosult panaszt tenni a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban. A Szolgáltató a tartózkodás során bejelentett panaszokat kezeli.
A Vendég panasztételi joga a távozást követően megszűnik.
A Vendég az alábbi helyeken tehet panaszt:
Cím: H-1056, Magyarország, Budapest, Molnár utca 35.
E-mail: bohem@bohemarthotel.hu
Telefonszám: +36 1 327 9020
A Vendég kötelezettségei
A Vendég köteles a szolgáltatások díját legkésőbb a szerződésben meghatározott határidőig kifizetni.
A Vendégek nem zavarhatják más vendégek tartózkodását. A Vendégek kötelesek abbahagyni a zavaró tevékenységeket, amennyiben a szállodai személyzet ezt kérni tőlük.
A Vendég felelős minden olyan kárért, amelyet a Vendég vagy az általa a szállodába hozott személyek okoznak. Amint a Vendég tudomást szerez az okozott kárról, köteles azt a Szolgáltató felé jelenteni.
Ha a Vendég megszegi a szabályokat, az okozott kár mértéke szerinti bírságot köteles fizetni. Ennek összegét a Szolgáltató határozza meg.
A szállodában tilos a dohányzás.
Magyarországon hatályos jogi kötelezettség alapján a dohányzás az épület bejáratától 5 méteren belül tilos.
A Szolgáltató kötelezettségei
A Szolgáltató a Vendég által megrendelt szolgáltatásokat a mindenkor hatályos előírások szerint köteles teljesíteni.
A Szolgáltató köteles foglalkozni a Vendég által bejelentett panaszokkal.
Amennyiben a Szolgáltató a szerződés rá eső részét nem tudja teljesíteni és nem tud szállást biztosítani a Vendég számára, akkor köteles a szerződésben meghatározott időszakra más szálláshelyet biztosítani. Ha a Szolgáltató e kötelezettségének eleget tesz, és a Vendég ezt az ajánlatot elfogadta, a Vendég utólag kártérítést nem igényelhet.
A Szolgáltató kártérítési kötelezettsége
A Szolgáltató felelősséggel tartozik a Vendég által elszenvedett károkért a szálloda területén, amennyiben azok a Szolgáltató vagy alkalmazottai hibájából keletkeztek.
A Szolgáltató nem vonható felelősségre az elkerülhetetlen körülményekből adódó károkért, amelyek az alkalmazottaitól vagy Vendégeitől függetlenek, illetve a Vendég saját magának okozott káráért.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szállodán belül olyan területeket jelöljön ki, amelyek nem látogathatók a Vendégek számára, és nem vállal felelősséget az ilyen korlátozott területeken bekövetkezett sérülésekért vagy károkért.
A vendégek kötelesek jelenteni a szállodának minden általuk elszenvedett kárt, és minden szükséges információt megadni a kár rendezésének elősegítése érdekében, amely adott esetben a rendőrségi jelentésekben vagy eljárásokban is szerepelhet.
Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak abban az esetben vállal felelősséget, ha ezeket a tárgyakat megőrzésre átvette, vagy ha a kár olyan okból következett be, amelyért a Szolgáltatót az általános törvényi és szabályozási kötelezettség terheli. Ilyen esetekben a bizonyítási teher a Vendéget terheli. A kártérítés összege nem haladhatja meg a szerződéses napi szobaár ötvenszeresét, kivéve, ha a tényleges kár ennél kisebb.
A Vendég halála vagy megbetegedése
Ha a Vendég megbetegszik, és nem képes magáról gondoskodni, a Szolgáltató felelős az orvosi segítségnyújtás biztosításáért.
Ha a Vendég megbetegszik vagy elhunyt, a Szolgáltató követelheti a költségek megtérítését a beteg/elhunytnak az örökösétől vagy hozzátartozójától a lehetséges orvosi költségek, a halált megelőzően igénybe vett szolgáltatások, valamint a szálloda berendezésében keletkezett károk tekintetében.
Biztonsági rendszer
A Vendég tudomásul veszi, hogy a szálloda nyilvános helyiségeiben elektronikus megfigyelő rendszer (kamera) működik. A felvételek a jogszabályoknak megfelelően törlésre kerülnek.
Titoktartás
A Szolgáltató a személyes adatokra vonatkozó mindenkor hatályos jogszabályok szerint köteles eljárni.
Adatkezelés
A Vendég felelőssége, hogy hiteles személyes adatokat adjon meg.
A Szolgáltató együttműködik a szerver üzemeltetőjével, és mindketten biztosítják a személyes adatok védelmét.
A Vendég által megadott személyes adatokhoz csak azok a munkatársak férhetnek hozzá, akik az adatkezeléssel foglalkoznak. A Szolgáltató nem adja át a személyes adatokat harmadik fél számára. A Szolgáltató csak olyan esetekben adja át a személyes adatokat, amikor a Vendég a szállodán keresztül szolgáltatást rendel (például: transzfer szolgáltatás, turistaprogramok), és a Vendég előzetes hozzájárulását adta.
A Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogi kötelessége, hogy a személyes adatokat megőrizze és a hatóságok részére átadja, a hatályos jogszabályok és jogi előírások alapján (5 év).
A Vendégelégedettségi kérdőív kitöltésekor a Szolgáltató feldolgozhatja az adatokat.
A Vendég jogosult másolatot kérni a Szolgáltató által róla tárolt személyes adatokról.
A személyes adatok törlésére vonatkozó kérelmet írásban, e-mailben vagy postai úton kell eljuttatni a Szolgáltatóhoz.
Weboldal
A Szolgáltató bizalmasan kezeli a Vendég személyes adatait, és azokat kizárólag saját kutatási célokra és statisztikai adatokhoz használja fel.
A weboldal használatával, valamint a foglalás és böngészés során a személyes adatok megadásával a Vendég megerősíti, hogy a saját és az általa képviselt személyek nevében elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A Szolgáltató weboldalának meglátogatásakor egy cookie kerül a Vendég merevlemezére. Ez lehetővé teszi a rendszer számára, hogy felismerje a Vendéget a weboldal újbóli felkeresésekor, megkönnyítse a keresést és személyre szabja az online élményt.
Biztonság
A Vendég felelősséget vállal, hogy a személyes adatait biztonságban tartja és megtette a megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket annak érdekében, hogy megakadályozza a személyes adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelését, valamint a Vendég személyes adatainak véletlen elvesztését vagy sérülését. A Szolgáltató biztonsági irányelveket, szabályokat és technikai intézkedéseket vezetett be, például: Secured Socket Layer (“SSL”) szoftver használata, tűzfal technológia stb.
Azt tanácsoljuk, hogy ne küldjön bizalmas személyes adatokat – például hitelkártyaadatokat – az e-mailjeiben. A Szolgáltató nem közvetít vagy ad át személyes adatokat/információkat. Ugyanakkor személyes adatokat kiadhat jogi kötelezettségek, szabályozások vagy érvényes kormányzati kérés teljesítése érdekében.
A foglalás megerősítésével a Vendég elfogadja, hogy elolvasta és megértette az Általános Szerződési Feltételek fent tárgyalt részeit, és jóváhagyja azokat.
Az Általános Szerződési Feltételek a jövőben módosulhatnak.
Az Általános Szerződési Feltételek 2024.01.01-től módosításig vagy visszavonásig érvényesek.